torek, 26. november 2019

Super hranljiva malica



Če položim karte na mizo. Moje malice oziroma vmesni obroki so bili daleč od zglednih in zdravih. Ko je potrkala lakota na vrata sem hitro posegla po piškotu ali dveh. Pa ne samo to. Takih piškotih namazanih z Linolado in obogatenih s stepeno smetano. Ojoj.

Kadar je bil mali doma si kaj takega nisem privoščila njemu na očeh, zato je na mizo priromalo jabolko ali kakšno drugo sadje, polnozrnata žemljica s sirom ali jogurt.
Otroka je treba naučiti zdravih navad.


No, jaz sem lahko to pojedla ampak kljub občutku sitosti, mi je nekaj manjkalo. In na skrivaj sem pozobala piškot. Moje telo je pogrešalo nekaj oziroma nekaj mu je primanjkovalo, bi rekla. Energije, ki sem jo nadomeščala s sladkorjem.

Da naredim temu konec sem si tu in tam kupila kakšno super kašo, ki jo na hitro zmešaš s tekočino ali jogurtom. Ker pa te zadeve niso poceni, če pa so poceni imajo notri ogromno sladkorja sem se odločila, da si takšno kašo zamešam sama in jo imam vedno na dosegu rok. Zakaj pa ne, potrebuješ pravzaprav le nekaj sestavin, kašo dopolnjuješ po svoje, ji dodaš tisto kar ti je najljubše in še hitro si pripraviš, ko je enkrat zamešana.  In to je definitivno bolj zdrava varianta od tiste, ki sem jo omenjala na začetku :)
Pa še z  otrokom v naročju si jo lahko pripraviš.

Kašo si zamešaš tako, da vzameš večji steklen kozarec in notri natrosiš:

Ovseni kosmiči (kupim rahle ovsene kosmiče in jih vržem v blender, da so čisto sipki) (1 skodelica)
Riževi kosmiči (ker jed zgostijo) (1 skodelica)
Mandljeva moka ali mleti mandlji (4 žlice)
Konopljina semena (3 žlice)
Nasekljani orehi (4 žlice)
Nasekljani mandlji (4 žlice)
Nasekljani indijski oreščki (4 žlice)
Lanena semena (3 žlice)
Presni kakav (2 žlici)
Posušene banane (3 žlice)
Chia semena (4 žlice)
Eritritol (2 žlici)

Zgoraj naštete sestavine so se znašle v mojem kozarcu, ki je na sliki.

S sestavinami se lahko poljubno igramo. Sama kaši dodam tudi:

Kapljice temne čokolade
Sončnična semena
Sezam
Mlete mandlje, lešnike
Cimet
Cveti prah
Proteini
Poljubno suho sadje

Kot je očitno si lahko zamešamo kakršnokoli kašo nam poželi srce, razmerja med sestavinami pa so poljubna. Glavno je le, da so ovseni in riževi kosmiči prevladujoči, ker vendarle ohranjajo gosto strukturo.

Ko me torej zagrabi lahkota, si nekaj žlic kaše vmešam v toplo tekočino (mleko, mandljev napitek, rižev napitek, kokosovo mleko) ali jogurt. Počakam toliko, da se jed začne gostiti, dodam še kakšno suho ali sveže sadje in zadeva je pripravljena.


Kašo lahko tudi zapakiramo v lončke in podarimo kot darilce :)




Sestavine lahko najdete v različnih trgovinah, jaz sem nekako najbolj naštudirala
DM in Lidl.

Pa dober tek ;)


Sledi mi na Facebook strani. Klik na -> Katja in mali sladkosned

Ni komentarjev:

Objavite komentar